მეხუთე დღე
ტრენინგი ჩემთვის შედარებით ადვილად აღსაქმელი ხდება, მაგრამ მუშაობაში ხელს ინტერნეტის არქონა მიშლის. ვცილობ შეძლებისდაგვარად შევასრულო ტრენერის მითითებული დავალება. ვისაუბრეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვის შესახებ. განვიხილეთ სხვადასხვა აქტივობები:1)სტანდარტის გათვალისწინება, რომ სასწავლო პროცესი უნდა ემყარებოდეს საგნობრივ სტანდარტს 2) მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. ასევე განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა სახეები: განმსაზღვრელი და განმავითარებელი.
ტრენინგის ბოლოს საშინაო დავალებად მოგვეცა ბუკლეტის დასრულება და შეფასების რუბრიკა.იმედია თავს გავართმევ მოცემულ დავალებას.(თუ ელექროენერგია არ "გაიპარა" და ინტერნეტი "არ გაითიშა".....
ტრენინგი ჩემთვის შედარებით ადვილად აღსაქმელი ხდება, მაგრამ მუშაობაში ხელს ინტერნეტის არქონა მიშლის. ვცილობ შეძლებისდაგვარად შევასრულო ტრენერის მითითებული დავალება. ვისაუბრეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვის შესახებ. განვიხილეთ სხვადასხვა აქტივობები:1)სტანდარტის გათვალისწინება, რომ სასწავლო პროცესი უნდა ემყარებოდეს საგნობრივ სტანდარტს 2) მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. ასევე განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა სახეები: განმსაზღვრელი და განმავითარებელი.
ტრენინგის ბოლოს საშინაო დავალებად მოგვეცა ბუკლეტის დასრულება და შეფასების რუბრიკა.იმედია თავს გავართმევ მოცემულ დავალებას.(თუ ელექროენერგია არ "გაიპარა" და ინტერნეტი "არ გაითიშა".....
Комментариев нет:
Отправить комментарий